• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : دي سن سي تي زي شن
  • نظرات : 3 خصوصي ، 23 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     

    با سلام و عرض تبريك

    آنچه مهم است آگاهي ، بيداري و ظلم ستيزي است و آمادگي براي اداي تكليف در همه حال.

    همچنين بايد مواظب بود تا به جاي قرار گرفتن در مسير آگاهي به بيراهه نيفتيم.

    التماس دعا

    در جواب آقا رضا بگم كه دانشمنداني مثل انيشتن و اوپنهايمر كه رهاوردشان براي بشريت بمب اتم بود و امروز فاش شده است كه اولين پيشنهاد دهنده ساخت بمب اتم به رئيس جمهور آمريكا حضرت انيشتن بوده است كه جناب اوپنهايمر و چند يهودي ديگر پروژه ساخت آن را انجام دادند. فرويد هم هرج و مرج جنسي را به جامعه هديه داد. در مورد اسپينوزا اطلاع چنداني ندارم اما اگر تحقيق شود حتماً مثل آن سه نفر ديگر جز نكبت ارمغاني براي بشريت نداشته است.

    با سلام

    مطلبي كه نوشتيد نشان از دريافت نكته اي دقيق و مهم از سوي شما دارد. حقيقت اين است كه در جهان امروز همه چيز رو به سوي فساد و تباهي است. از آنجايي كه در عصر ما پول و سرمايه مادي به علاوه قدرت تبليغاتي و رواني ، دو عامل اساسي براي سلطه بر جهان هست ، و دقيقاً اين دو عامل در مقياسي وسيع و غير قابل انكار در اختيار صهيونيستهاست ، بنابراين بايد گفت كه سلطه جويان حقيقي در دنياي ما ، صهيونيستها مي باشند . اما يك چيز مهم اينجا وجود داره و اون اينه كه مشكل اساسي يه چيز ديگه است و اون نوع جهان بيني خاصي است كه از زمان تحول رنسانس ايجاد شد و يا بهتر بگيم سر باز كرد و بعد از گذشت چندين قرن به مدد ابزارهاي سلطه جويانه كه به مرور در دست صهيونيستها قرار گرفت سيطره كامل بر سراسر عالم پيدا كرد . اين جهان بيني مبتني بر هوي و هوس و خودبنيادي و غرور دست آويز خوبي براي صهيونيستها بوده و اونها به خوبي از خاصيت سلطه جويانه اين بينش بهره برداري كردند.

    در نوشته شما اشاره اي شد به مسئله تكرار و عادي كردن امور . بايد گفت كه اين خاصيت تمدن مدرن و لوازم اونه.اينكه مثلاً وقتي در تلويزيون ما اخبار كشتارفلسطين و افغانستان و عراق و غيره بدون هيچ عكس العملي از جانب ما دنبال ميشه و شايد براي ما عادي شده در واقع بخش زياديش به ماهيت رسانه هاي عصر مدرن برميگرده كه با شعار دهن پر كن اطلاع رساني در عصر ارتباطات! به تخريب احساسات و انديشه مردم مي پردازند و و اونها رو سطحي نگر بار ميارن.و الا نميشه بگيم كه رسانه هاي ما هم تحت سيطره صهيونيستها ست.اين خاصيت رسانه در عصر جديد است و اگر ما هرچه بيشتر در مدرنيته فربريم بيشتر به سمت تباهي و غفلت پيش خواهيم رفت و اينها همه تاثيراتي است كه صهيونيست جهاني از اون به بهترين نحو بهره بردار ميكنه.

    سلام ... من مدتيه كه خونم رو عوض كردم اما نميتونستم بيام پارسي بلاگ ... مثل هميشه مطالبتون عالي اند ... موفق باشيد ... التماس دعا
    دانشمندان بزرگي ماند اسپينوزا انشتين فرويد اوپنهايمر و ... همه پيش از دنياي جديد و صهيونيزم بوده اند اعداد و ارقام را هم انکار ميکنيد اين بدترين توجيه براي تنبلي امروز و ديروزمان است

    سلام دوست و همشهري عزيز

    حالتون چطوره؟

    من رو مي بخشيد اگر به خاطر پاره اي از مشكلات شغلي كمتر و دير به دير سر ميزنم.

    متن بسيار مفيدي بود كه نكات بسيار مهمي رو هم در بر داشت. از شما متشكرم و آرزوي موفقيت و پيروزي در اهدافتون رو براي شما دارم.

    در پناه حق باشيد.

    سلام

    اميدوارم كه حالتون خوب خوب باشه

    يادداشت‏تون بسيار جالب بود

    بعضي وقت‏ها اصلا نمي‏فهميم كه داريم خيلي راحت از رفتار اون‏ها تقليد مي‏كنيم.

    خيلي وقت‏ها تحليل‏هايي مي‏كنيم كه كاملا بر ژايه اصول اون‏هاست.

    نمي‏دانم...

    اما اين را مي‏دانم كه اين نشانه عدم حساسيت ما نسبت به حساس‏ترين مسايل‏مان-كه همان اعتقادات‏مان باشد- است.

    من هم ديروز يادداشت جديد نوشتم

    سر بزنيد

    ياعلي

    + yasekaboodeali 
    سلام آقاي برادران خسته نباشيد ومتشكرم
     <      1   2