• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : سوريه، يهود و نبرد از پشت ديوارها
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + کوروش 
    درود بر شما
    از پاسخگويي شما بي اندازه سپاسگزارم.
    اتفاقا صحبت بنده نيز در همين ارتباط بود.بزرگ کردن يک عامل خاص در بررسي موضوعات مختلف موجب کمرنگ شدن نقش ساير عوامل خواهد شد.ميزان اهميت اين عامل خاص(يهود)در نظر حضرتعالي به اندازه اي زياد است که به باور بنده موجب غيرحقيقي شدن تحليل هاي شما و نتايج حاصل از آن مي گردد.
    با آرزوي بهترينها براي شما.
    خدانگهدار
    به نام خدا
    سلام و احترام.
    در پاسخ به کوروش عزيز
    1. از خرده گيري کوروش عزيز سپاسگزارم. اگر در معارف به يکديگر خرده گيري نکنيم راه رشد را بسته ايم. برادر خوب آن برادري است که عيوب را گوشزد کند.
    2. اما اينکه فرموديد همه چيز را به يهود نسبت مي دهم ، قطعا به اين معنا نيست که از عامل يا عوامل ديگر اطلاع ندارم و يا نسبت به آن بي توجه ام،. مثلا تستي که مرحوم آقاي ايويچ از فوتباليست هاي ما بعمل آورد مشخص کرد که ساق پاي فوتبال باز هاي ما ضعيف است که بايد ترميم شود. که هيچ وقت ترميم نشد. ولي جايي در مقاله ما پيدا نکرد، چون اينگونه مباحث مبنايي نيست. و يا در مورد سوريه غفلت و غفلت هاي گيج کننده اي وجود دارد که در اين دو مقاله مختصر ما به آن پرداخته نشد، يکي بخاطر اختصار و يکي بخاطر مبنايي نبودن. اما در مورد مذاکره که دولت يازدهم قرار است با آمريکا داشته باشد و از آنجاييکه در اعتقاد آقاي دکتر روحاني رئيس جمهور محترم، آمريکا کدخداي جهان است، خواستم هشدار داده باشم که اين کدخدا مسلح به ادبيات يهود است، و غفلت از اين ادبيات به شکست مذاکرات و يا تسليم ذلت بار منجر خواهد شد. و اما اينکه سر ميز مذاکرات کجا بنشينند، البته مهم است ولي مبنايي نيست و ما به آن نپرداختيم.
    3. کوروش عزيز هر عمل ساده اي که در زندگي فردي و جمعي ما رخ مي دهد قطعا به چند عامل بستگي دارد، اما ما در انجمن تفکر مباني به عامل کليدي آن اشاره مي کنيم، نگفتن و ننوشتن از سائر عوامل به منزله نبود آن عوامل نيست.
    4. کوروش عزيز بنده هم به شما و همه جوانان مومن و با شرف علاقه مندم و برايتان آرزوي رستگاري و سعادت مندي در دنيا و آخرت را دارم.
    يا حق
    + کوروش 
    درود بر شما آقاي برادران.
    از پاسخ شما بي نهايت سپاسگزارم.
    باور کنيد اگر خداي نخواسته بنده به شما خرده ميگيرم تنها و تنها بخاطر علاقه اي هست که به شما دارم،چون ميدونم شما انسان شريفي هستيد.
    ببينيد معلم عزيز شما براي تجزيه وتحليل هر پيشامدي اون رو به يهود ربط ميدين بعد از اون مياين از قرآن دليل ميارين که يهود از همون زمان اين جور بودن,اون جور بودن.دقيقا بخاطر دارم سال 1385 بعد حذف تيم ملي فوتبال از مرحله گروهي جام جهاني,اين قضيه رو ربط داديد به يهود,گفتيد به خاطر تهاجم فرهنگي يهود جوونهاي ما بي غيرت شدن و...
    اگر بخوام بي پرده سخن بگم ميخواستم بگم روش حضرتعالي مانند کليديه که به هر قفلي ميخوره،باهاش ميشه همه مسائل رو بررسي کرد و نتايجي هم گرفت.اين مسائل ميتونه بحران سوريه باشه يا مذاکرات ايران با آمريکا يا حتي حذف تيم ملي و يا اتفاقات تاريخي.
    حرف براي گفتن زياد هست و وقت کوتاه.
    به اميد ديدار شما معلم دوست داشتني.خدانگهدار


    به نام خدا
    سلام و احترام.
    در پاسخ به کوروش که پيام خصوصي نوشته است، عرض مي کنم: اينکه بايد بيشتر مطالعه کنم حرف حقي است و از بابت اين تذکر سپاسگزارم. اينکه تک بعدي به مسائل مختلف نگاه ميکنم، و اينکه آرزو کرديد مقداري نگاهم باز شود، لطفا مصداق بياوريد، اگر چنين باشد در اصلاح آن درنگ نخواهم کرد. کورورش عزيز نوشتي نمي داني چه آرزوي خوبي برايم بکني. برايم آرزوي عاقبت بخيري کن.
    يا حق

    سلام حاجي جان. باز هم نوشته تان روحم را جلا داد.
    اردوهاي تابستاني دوستان غيرتمند يزد غوغايي بود. خوشحالم باز هم فعال شده ايد. موفق باشيد.
    + ز-نژادپرور 
    به نام خدا
    حضور برادر خوب و عزيزم سلام.
    طبق معمول زبان شيوا و متن رسايي بود.در خانواده بيصبرانه منتظر حضور گرم شما در محفلمان و تحليل استادانه اتان در مورد بحث هاي داغ روز هستيم.اميدوارم زيبا گل وجودتان بي خزان و سايه گرمتان بر سر خانواده مستدام باشد.التماس دعا از امام غريب


    چگونه مي توان فراتر از زمان بود و حتي پس از مرگ نيز مشغول به انجام اعمال صالح بود؟ راه بسته نشدن دست انسان از انجام كارهاي خداپسندانه چيست؟

    براي ادامه مطلب به آدرس:

    http://serat.mihanblog.com/post/324

    مراجعه و با جرعه اي از سبوي نظرات خود مرا مهمان نماييد.

    به نام خدا
    بازديد کننده ارجمند سلام و احترام
    سعي ما در انجمن تفکر مباني ارائه مطالب همراه با آيات و روايات است. کوشش مي کنيم از آيات و فرمايشات ائمه طاهرين(ع) درست استفاده کنيم، با اين حال تذکرات شما موجب رشد و تعالي ما خواهد بود. يا حق