• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : نگاه تند قرآن(4)
  • نظرات : 3 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    به نام خدا
    سلام و احترام.
    حقير ناچيز تر از آنم که از خود فکر و يا بقول کوروش افکار داشته باشم اينها آيات الهي و روايات ائمه رستگاري است که گاهي گفته و زماني به تقرير در آورده ام. خوانده ام که يکي از فوتبالي ها که سمت استادي دانشگاه را دارد در ابتداي کلاس چند دقيقه اي را از فوتبال مي گويد، بعد مشغول درس مي شود. اين حقير هم معمولا در ابتداي کلاس و گاهي در اثناي درس که جمله اي نياز به توضيحي داشت مطالبي گفته ام. بيشتر مطالب هم در راستاي اخلاق و صفات نيک بود. دلم براي کوروش هاي معصوم که با ترفند هاي نرم و خشن رسانه هاي داخلي و خارجي بمباران مي شدند و مي شوند، مي سوخت و مي سوزد. البته نزد عقلاء نقل اين مطالب همراه با درس زبان انگليسي وسيله که نيست، عين هدف است. نمي دانم کوروش کجا مشغول به کار است. فرض کنيم کارمند ارشد بانک است. يکي به او سلام مي کند، جواب نمي گويد. يکي به هر دليلي به زمين مي افتد، و او کمک نمي کند. وقتي علت رفتارش را مي پرسند، مي گويد: من از دولت پول مي گيرم که از صبح ساعت 8 تا 4 بعدازظهر مشغول همين سند ها و ... باشم. خدا وکيلي چنين کارمندي ماشين نشده است؟ معلم زنده است، مخاطبانش زنده اند، معلم دانش آموزانش را دوست دارد، امکان و احتمال ماشين شدن مرا مي ترساند.
    کوروش عزيز گفتني زياد است و عمر کوتاه. بهر حال بنده هم معصوم از اشتباه نيستم، بماند که سر تا پا تقصير و تقصير و تقصيرم. و از اين بابت از شما و سائر دوستان معذرت مي خواهم.
    تقاضا دارم حقوق ناچيز اما پر خير و برکت معلمي مرا بگذار به حساب کلمه خوبي که از بنده شنيدي، حاضر و غايبي که کردم، سلام و عليکي که داشتم، ساعتي را که در کلاس بودم.
    موفق باشيد و سر بلند. يا حق
    + كوروش 

    درودبرشما.دوران دبيرستان شاگرد شما بودم.شما دبير زبان ما بوديد.اون زمان به جاي درس دادن در کلاس همين بحث ها رو مي کرديد.يعني ساعاتي رو که به خاطرش از دولت پول مي گرفتيد تا زبان انگليسي به بچه هاي مردم ياد بديد صرف القاي افکار خودتون مي کرديد.فقط خواستم يادآوري کنم که هدف وسيله رو توجيه نميکنه.اما براي شما اينگونه نيست.اميدوارم که کامنت من ناراحتتون نکرده باشه.فقط يک واقعيت بود که دوست داشتم بعد از سالها به شما بگم.

    خداوند همه ما را هدايت کند.

    + محمد 
    سلام
    سايت هاي خبري نکات پرس و برداشت نيوز را حتما لينک کنيد
    مطالب خو بتونم براشون ارسال کنيدhttp://nocutpress.com/
    http://www.bardashtnews.com/
    با تشکر از استاد گرامي
    با سلام
    وبلاگ پرو پيماني داريد. چنانکه گفتمان زيبايي داريد، قلم پر حرارتي نيز از شما مشاهده کرديم . برابر يک برنامه تنظيمي ، همه ي مطالب را خواهم خواند .خدا قوت تان دهد .

    شهادت عاشقانه گرد محبوب طواف کردن است. سر بر خاک کوي جانان ساييدن است. چهره دلرباي مولا ديدن و مستانه حسين حسين گفتن است.

    شهادت، پاداش از خودگذشتگي و ايثار است. شهادت رسيدن به قله اخلاق و انسانيت است. شهادت، مُهر ختام ارزشهاست.

    براستي ما جا ماندگان از قافله شهدا چگونه اجر شهادت را به دست آوريم؟

    براي ادامه مطلب به آدرس:

    http://serat.mihanblog.com/post/237

    مراجعه و با نظرهاي زيبا و سازنده خود ما را در ارائه مطالب مفيد ياري نماييد.