• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : در اعتراض به آنهايي كه يهوديان را دوست دارند .
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + م 
    اين جوابيه که يه يهودي به اين پست شما داده توي يه سايت ديگه
    (چرا اينقدر آبروي ما مسلمونا رو مي برين؟ شرم کنين از زير سوال بردن اسم اسلام. شرم کنين. به خدا روز قيامتي هم هست که خدا ازتون حساب بکشه. به اسم اسلام گند کشيدين به آبرو و اعتبار محمد. خدا به حق آبروي محمد ازتون نگذره که اينقدر بي آبرومون کردين)

    دوستان زيادي هستن که از ما يهودي ها مي پرسن «چرا فکر ميکنين ما مسلمانا از شما بيزاريم؟» اينکه چرا اين فکر توي ذهن ما ساخته شده به خاطر رفتار شما و آموزشهاييه که دين شما داده. يهودي ها بالفطره از کسي و ديني متنفر نيستن ولي دين اسلام از زمان موجوديتش با ما بد بوده.

    تنها نظري که من در اين مورد دارم اينه که به قلب خودتون رجوع کنين، ما همه انسانيم و لايق احترام انساني، با هر اعتقاد و ديني که داشته باشيم. حق انتخاب رو از انسانهاي ديگه نگيرين، همه مجبور نيستن عقايد شما رو داشته باشن و شما هم مجبور نخواهيد شد پيرو دين ما باشيد. پس چرا به هم احترام نزاريم؟

    ومن الناس من يتخذ اندادا يحبونهم كحب الله165 بقره

    ها انتم اولاء تحبونهم ولا يحبونكم 119 بقره

    با سلام
    وبلاگ شما بسيار ارزنده و جالب و قابل استفاده است.براي شما دوست عريز ارزوي موفقيت دارم.در ضمن در صورت تمايل آماده تبادل لينک هستم.
    دوست عزيز،
    «مجمع وبلاگنويسان مسلمان» قصد دارد پنجشنبه 7 شهريور 1387 در سالن شهيد آويني فرهنگسراي رسانه (واقع در ميدان وليعصر، جنب سازمان انتقال خون)، از ساعات 5 الي 7، اولين مجمع عمومي و انتخابات شوراي مرکزي خود را برگزار کند.
    در اين مراسم، هيئت مؤسس گزارشي از روند برنامه‌ها و فرآيند ثبت مجمع ارائه خواهد کرد. سپس کانديداهاي عضويت در شوراي مرکزي به ارائه‌ي برنامه‌ها و اهداف خود خواهند پرداخت. اعضاي شوراي مرکزي از ميان کانديداهايي که اعلام آمادگي کرده‌اند و نام‌شان در سايت مجمع موجود است، با راي مستقيم اعضا انتخاب مي‌شوند.
    مطابق اساسنامه تنها کساني حق شرکت در رأي‌گيري را دارند که فرم عضويت را پرکرده باشند و شرايط عمومي مندرج در اساسنامه را نيز دارا باشند. همچنين کساني که علاقه‌مند به عضويت هستند، مي‌توانند با حضور در فرهنگسرا فرم پر کرده و به عضويت مجمع وبلاگ‌نويسان مسلمان درآيند.
    دوست عزيز!
    از شما هم دعوت مي‌شود تا در اين مراسم حاضر شويد. و اگر هيچ حسني هم که نباشد، اين مراسم محفلي خواهد بود براي ديدار دوباره و آشنايي با ديگر دوستان وبلاگنويستان؛
    www.MuslimBloggers.ir

    با سلام و تشكر از شما دوست بزرگوارم.

    به چشم. اميد که وقت من هم کمي بيبشتر برکت کند تا بتوانم از خجالت شما در بيايم.

    سلام

    جاي تاسف اينجاست که بعد از اظهارات تاسف بار آقاي مشايي و اصرار وي بر آنها، آقاي احمدي نژاد ايشان را بيشتر تحويل مي گيرد. در سفر تركيه تقريبا در تمام جلسات، آقاي مشايي دست راست آقاي اجمدي نژاد بود. در پرتاب موشك سفير هم آقاي مشايي در كنار رئيس جمهور بود. معلوم نيست پرتاب موشك چه ربطي به رئيس سازمان ميراث فرهنگي دارد؟ من كه از اين دهن كجي هاي آقاي احمدي نژاد، خيلي دلخورم.