• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : امت رسول الله و بني اسرائيل
  • نظرات : 2 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    بنام خدا

    اي‌ شاگردان‌ غزه‌!
    به‌ ما بياموزيد
    ــ اندكي‌ از آن‌ چه‌ شما را ست‌ ــ
    كه‌ ما از ياد برده‌ايم‌
    به‌ ما بياموزيد كه‌ مرد باشيم‌
    كه‌ نزد ما مرداني‌ هستند كه‌ خمير
    شده‌اند
    به‌ ما بياموزيد:
    كه‌ چگونه‌ سنگ‌ در دست‌ كودكان‌، از
    تراژدي‌هاي‌ گران‌ درمي‌گذرد
    چگونه‌ دوچرخه‌ كودك‌ از مين‌ مي‌گذرد؟
    چگونه‌ روبان‌ ابريشمين‌ از كمين‌
    مي‌گذرد؟
    چگونه‌ آب‌ نبات‌ شيرين‌ ــ وقتي‌ توقيفش‌
    مي‌كنند ــ به‌ چاقو بدل‌ مي‌شود؟

    اي‌ شاگردان‌ غزه‌!
    به‌ راديوهاي‌ ما اعتنا نكنيد
    به‌ ما گوش‌ نسپاريد
    با تمام‌ توان‌تان‌ بتازيد و بتازيد
    در راه‌تان‌ استوار بمانيد
    از ما پرسش‌ نكنيد
    ما اهل‌ حساب‌ و كتاب‌ و معامله‌ هستيم‌
    در ژرفاي‌ نبردهاتان‌ پيش‌ رويد و ما را
    واگذاريد
    كه‌ ما خدمه‌ فراري‌ لشكريم‌
    ط‌ناب‌هاتان‌ را بياوريد و حلق‌آويزمان‌
    كنيد
    ما آن‌ مردگانيم‌ كه‌ گوري‌ ندارند
    و آن‌ يتيمان‌ كه‌ چشمي‌ ندارند
    ما به‌ سوراخ‌هامان‌ چسبيده‌ايم‌
    و از شما مي‌خواهيم‌
    كه‌ با اژدها بجنگيد!
    ما ــ هزار قرن‌ ــ در برابرتان‌ كوچك‌
    شده‌ايم‌
    و شما به‌ يك‌ ماه‌ قرن‌ها قد كشيده‌ايد!

    + شيدا 

    عکس العمل رژيم جعلي اسرائيل در برابر عاملان اين جنايت چه بود؟ رژِيم اشغالگر ، در برابر نفرت و خشم جهاني ، سرکرده گروه مسلح اشترن راتوقيف کرد. سپس مورد عفو قرار گرفت و در سال 1950به نمايندگي پارلمان اسرائيل برگزيده شد.

    رزيمي که بيش از 179قطعنامه و مصوبه ضداسرائيل جعلي شوراي امنيت سازمان ملل و ديگر نهادهاي اين سازمان جهاني را به هيچ ميانگارد و حتي فرستادگان سازمان ملل را به دليل جسارت به ساحت مقدس صهيونيسم به سراي باقي ميفرستد آيا از ديد انساني و قوانين بشري يک کشور محسوب ميشود ؟

    رژيمي که با آن کلاه برداري معروف هولوکاست از جيب هم پيمانان خود هم ميدزد و اجازه هر گونه دخالت و يا نفوذ سياسي غرب را بر عليه منافعش نميدهد همچنانکه ايدن، در يادداشتهايش مى‏نويسد:

    "« ما نمى‏توانستيم در برابر ظلمهاى اسرائيل به اعراب كوچكترين كمكى به آنها بكنيم، چنانچه چند سال پيش وقتى يكى از هواپيماهاى جنگى اسرائيلى، از حدود اردن تجاوز كرده و چند قريه را بمباران كرد، دستگاه حاكمه اردن، از ما كمك خواست ولى همين كه هواپيماهاى ما آماده شدند، تلگرافى دريافت داشتيم مبنى بر اين كه حتّى يك هواپيما هم نبايد از جا حركت كند."

    هر منش و قانون اجتماهي و سياسي سالم اينهمه نژاد پرستي و خود برتر بيني و ادمکشي را محکوم ميکند ليکن سازمان ملل که بيشتر عناصر آن يا از عوامل صهيونيسم بين الملل هستند و يا اگر نباشند از ترس اين رزيم سفاک جرات دم زدن و اعتراض کردن ندارند البته که چونين سازمان بي مصرفي که براي قطعنامه هاي آن فقط چند کشور محروم بايد ارزش قائل باشند رژيمي چون رژيم اشغالگر قدس را بعنوان کشور به رسميت ميشناسد اما وجدانهاي بيدار و آگاه از سياستهاي ضد بشري اين رژيم هر گز نميتوانند خود را شريک دروغگويان و ظالمان کنند .

    البته در ضد بشري بودن اين رژيم موارد بسيار و غير قابل شمارشي است که پروتکل هولناک و ضد انساني دانشوران صهيون http://ams-israel.blogfa.com/post-3.aspx

    آنرا تاييد ميکند بنا براين به آتش کشيدن نماد نژاد پرستي و توحش به معناي ارزش بخشيدن و احترام به همه اديان و همه ملتها ست و براي ما افتخاريست که به اين افتخار دلخوش نميکنيم و تا نابودي کامل نزاد پرستا ن جنايتکار صهيون از پاي نخواهيم نشست .

    + شيدا 

    بنام خدا

    « نماد نژاد پرستي لايق به آتش کشيدن»

    تاريخ در دل خود رازها و سياستهاي استعمار را به خوبي آشکار ميکند کافيست تاريخ را ورق بزنيم تا ببينيم کسانيکه ادعا ميکنند مسئله فلسطين تنها يک مسئله داخليست و يا تنها مربوط به اعراب و حداکثر مربوط به مسلمانان چگونه ميخواهند سياست سلطه بر جهان صهيونيسم را پنهان کنند .

    طبق قطعنامه 3379 مجمع عمومي سازمان ملل که در تاريخ 10 نوامبر 1975 به تصويب رسيد اسراييل جعلي بعنوان سيستم نژاد پرست معرفي و همه اعمال آنان در اين سرزمين محکوم شد اما جالب است بدانيم بعد از تصويب اين قطعنامه سران اين رزيم چه واکنشي از خود نشان دادند اسحاق شامير وزير خارجه وقت اسرائيل جعلي مقاله اي در روزنامه يديوت آهارونت (ش 14نوامبر )1975به چاپ رساند و در آن با توهين آشکار به ملتهاي جهان و سازمان ملل چنين نوشت :

    « "غير قابل پذيرش است که ملتهايي متشکل از مردمي که تا ديروز هيزم شکن بوده اند خود را رهبران جهان فرض کنند... چگونه اين بدويان مي توانند عقيده اي خاص خود داشته باشند؟ضربه اي که اخيرا از سازمان ملل خورديم ... بايد يک بار ديگر ما را متقاعد سازد که ما، از جنس اقوام ديگر نيستيم ."»

    و اين در حالي بودکه نمايندگان 72کشور جهان به اين قطعنامه راي مثبت داده بودند .

    داوود بن گوريون اولين نخست وزير اسرائيل جعلي نيز اعلام داشت : "«دولت اسرائيل معتقد است قطعنامه ملل متحد، به تاريخ 29نوامبر 1947پوچ وبي مورد است ». "

    حتي ، صهيونيست ها از اين هم فراتر رفته و دست به خون فرستادگان سازمان ملل آلودند؛ گروه تروريستي اشترن به رهبري اسحاق شاميردر 17سپتامبر1948کنت برنادوت ، رئيس صليب سرخ بين المللي و ميانجي سازمان ملل را همراه با معاون فرانسوي اش در يکي ازمحلات يهودي نشين بيت المقدس به قتل رساند

    جرم برنادوت اين بود که در آخرين گزارش خود که تسليم سازمان کرد، از

    غارتگري صهيونيست ها در سطح وسيع و تخريب روستاها بدون ضرورت نظامي پرده برداشته و با اشاره به کشتارهايي نظير قتل عام مردان ، زنان ، کودکان وسالمندان روستاي «دير ياسين» از سوي شبه نظاميان نوشته بود:

    "« ممانعت از بازگشت اين بي گناهان قرباني توطئه ، به خانه هاي خود، تجاوزبه اصول اوليه انساني خواهد بود. آن هم درحالي که مهاجران يهودي به فلسطين هجوم مي آورند و علاوه بر اين به صورت مداوم پناهندگان عربي را که در طول قرنها در اين سرزمين ريشه داشته اند، تهديد به اخراج مي کنند. "»

    + شيدا 
    hnhli
    + شيدا 
    ادامه
    + شيدا 

    بنام خدا

    کربلا در کلام حضرت جبرئيل

    « " زمين کربلا پاکترين زمينهاي روي زمين است و ارجمند ترين و مهمترين زمينهاي دنياست و از قطعه هاي بهشت است چون سبط تو (حسين) و يارانش شهيد شوند و سپاه کفر و لعنت شده آنها را احاطه کنند زمين به لرزه درآيد و کوهها کشيده شده و بسيار پريشان شوند درياها طوفاني و دچار موجهاي شديد گردند و اهل آسمان مضطرب شوند و اين به خاطر خشم و غضبي است که خداوند بر دشمنانت وارد ميسازد ...

    آنگاه خداوند انسانهايي را که کافران آنها را نشناسند و در خونهايي که ريخته شده در گفتار و کردار و انديشه شريک در ريختن آن خونها نبوده اند برانگيزد تا آن پيکرهاي ارجمند را به خاک بسپرند و علامت و نشانه هاي براي قبر سيد شهيدان در سرزمين کربلا نصب کنند که براي حق پرستان نشانه ايست براي مرقد حسين عليه السلام . که براي مومنان وسيله خوب و رستگاري گردد و هر روز صد هزار فرشته از آسمان فرود آيند و آن مکان مقدس را احاطه نموده و زيارت کنند نامهاي آنها و پدران و خاندان و شهرهاي آنان را که براي خدا و خشنودي تو آن مرقد را زيارت کنند ثبت نمايند از نور عرش خدا بر پيشاني ايشان نشان بگذارند که اين است شخص زيارت کننده قبر بهترين شهيدان و پسر بهترين پيامبران و چون روز قيامت فرا رسد که ديده ها را خيره گرداند آن نور راهنماي آنها شود .

    آنگاه جبرئيل عرض کرد : اي رسول خدا گويا مينگرم که تو در بين من و ميکائيل هستي و علي عليه السلام در پيش روي ما باشد و آنقدر فرشتگان همراه ما هستند که شماره آنها را جز خدا نميداند خداوند به اين وسيله آنها ( زائران قبر حسين ) را از سختيها و وحشتهاي قيامت نجات بخشد اينها مواهب و عطاياي است که خداوند به زائران قبر تو و زائران قبر برادرت علي عليه السلام و دو سبط تو حسن و حسين بخشيده است که با کمال اخلاص آنها قبرها را زيارت کرده اند . جماعتي که مشمول لعن و عذاب الهي هستند کوششها و تلاشها ميکننند تا آثار قبر آنها را محو سازند و نشانه قبرها را نابود کنند تا کسي به آن قبراطلاعاي نيابد ولي آن دشمنان به آرزوي خود نرسند خداوند روز به روز آثار قبر حسين و عظمت و شکوه مرقد مطهر را ارجمند تر و بلند تر گرداند .»"

    مولا علي عليه السلام فرمودند رسول خدا صل الله عليه و آله هنگام بيان اين حديث به ما فرمود :

    "« ابليس در چنين روزي ( روز شهادت امام حسين عليه السلام ) با خوشحالي به پرواز در آيد و همراه شيطانها . يارانش در سراسر زمين جولان کند و خطاب به شيطانها ميگويد :

    "اي گروه شيطانها ما تلافي آدم را از ذريه اش گرفتيم و در هلاکت آنها نهايت کوشش را نموديم و آتش دوزخ را براي فرزندان آدم فرهام ساختيم مگر کسيکه به اين جمعيت ( خاندان رسول ) تمسک کند بنابر اين سعي کنيد تا مردم را در مورد خاندان رسالت به شک و ترديد بيفکنيد و آنها را به دشمني با آنها واداريد و آنها را در مورد خاندان رسالت و دوستانشان بفريبيد تا گمراهي و کفر خلايق محکم شود و هيچکس از آنها نجات نيابد .»"

    اين حديث مشهور است به حديث ام ايمن , ام ايمن از زنان خاص در خدمت حضرت زهرا بودند و هنگام نازل شدن حضرت جبرئيل بر پيامبر در خانه حضرت فاطمه حضور داشتند و از راويان مشهور به شمار ميايند و حضرت باقر در مورد ايشان فرمودند : «"گواهي ميدهم که ام ايمن اهل بهشت است »"

    امام سجاد به نزديکان خود در مورد اين حديث فرمودند :

    « "اين حديث را فراگير که اگر سوار بر شتر شوي و بر دو پهلوي شتر بزني تا تند تر حرکت کند و براي گيري اين حديث در تمام دنيا با آن شتر گردش کني در برابر عظمت اين حديث کار اندکي کرده اي » "

    + شيدا 

    بنام خدا

    سلام ژس از وقفه طولاني بسيار خوشحال شديم كه بار ديگر اين وبلاگ فعال شد .

    مطالب اين وبلاگ مطالب بسيار ارزشمنديست كه حيف است در مورد آن تبليغ نشود .

    همچنين از شما برادر عزيز خواهشمندم بحثها و مطالب در مورد دشمن شناسي و يهود شناسي را باز هم ادامه دهيد .

    + هادي نقوي 
    من عربي ام اصلا خوب نيست... اگر لطف كنيد و معني اين حديث را بذاريد...بسيار ممنوم ميشم