• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : سقوط ، پاداش نافهمي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + موعود 
    جناب آقاي علي خليل اسماعيل
    سلام عليكم
    بنده از سايت موعود با شما تماس مي گيرم.
    به نظر مي رسد جواب ايميل ها را دريافت نمي كنيد. لطفا يك شماره تماس به آدرس موعود ايميل فرمائيد.
    در پناه حق باشيد
    info@mouood.org
    + هادي نقوي 
    خدا را شکر مي کنم که بعد از گذشت 4 ماه دوباره برگشتيد
    + شيدا 

    بنام خدا

    شهيد دکتر چمران :

    " «در پهنه زمان و مکان اگر بخواهم بگردم کسي را بيابم که رابطه من و او عشق باشد نه فقط در يک نقطه در همه جا و همه وقت .. فقط علي را ميابم که اين چنين به او عشق بورزم و رابطه من و او بر پايه عشق پاک باشد .

    ...

    هنگام تنهايي درد غم و شکست و مظلوميت به علي نزديک ميشوم . انيس شبهاي تار من هنگام مناجات همراه من در کوچه هاي پر پيچ و خم تاريخ مددکار من در نبرد مرگ و حيات آرزوگاه عالي ترين تجليات روح من براي خليفه الله الارض شدن .

    گاه گاهي که در محک تجربه قرار ميگيرم در آتش درد ميسوزم خود خواهي و مصلحت طلبي هايم ذوب ميشود و فرو ميريزد در سخت ترين تجربه ها قرار ميگيرم و به کمک خدا پيروز ميشوم و جهشي به جلو برميدارم آنگاه ميخواهم علي خود را ببينم يکباره ميبينم در اين راه آنقدر جلوست آن بينهايت که از خود و از پيروزي خود شرمنده ميشوم . در حالتي که زانوهايم را در آغوش ميکشم و سرم را بر سينه خم ميکنم و سيلاب اشک از چشمانم سرازير ميشود با شديد ترين تواضع احساس شرم و خجلت ميکنم و از برخورد با علي ميگريزم .

    من در گذشته به قلب خود مغرور بودم بزرگترين پناهگاه خود را در عالم قلبم ميدانستم و فکر ميکردم که اگر در مقابل خدا در صحراي محشر مورد عتاب قرار بگيرم فقط قلب خود را عرضه ميکنم و زمين و آسمان و فرشتگان مرا سجده ميکنند اما واي بر من چه ور شکسته ام چه ناچيز و ناتوانم پر کاهي در عالم وجود که به قلب خود اينقدر بنازد ؟ هيهات ... هيهات ... اي علي به تو پناه ميآورم قلب خود را به تو هديه ميدهم تو مرا در مقابل خداي بزرگ شفاعت کن.

    خدايا در دنياي انسانها آدمي بزگتر و کامل تر و بهتر از علي نميشناسم ولي تو او را در مبارزات حيات پيروزي نبخشيدي و حکومت عدل و داداش را زير تازيانه هاي ظلم و ستم و فساد معاويه خرد کردي و اجازه ندادي که نهال عدل و آزادي و انسانيت بشکفد و حکومت حق لااقل به دست علي بر ظلمت کفر و جهل پيروز گردد هيهات من چه ميگويم ؟ چه انتظاري بيجايي دارم ؟ چه آرزوهاي شگفت چه ادعاهاي عجيب .» "

    غدير خم وعده گاهيست که خداوند به رسول خدا ميفرمايد اگر آنرا به جا نياوري رسالت خود را به پايان نبردي يعني بيست و سه سال رنج و آزار از خاکستر بر سر مبارکش ريختن از سنگ به سر و صورتش زدن از شکنبه گوسفند بر شانه هايش ريختن عزيزترين دوستان و ياران و اقوام و همسر از دست دادن و ... اگر ولايت علي را اعلام نکني همه 23 سال رنج تو بي ارزش و بر باد است .

    « عيد سعيد غدير خم بر همه مبارک .»