• وبلاگ : انجمن تفكر مباني
  • يادداشت : برهنه در مقابل آفتاب
  • نظرات : 1 خصوصي ، 39 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    سلام و خسته نباشيد عرض مي كنم حضور شما گرامي ومحترم مطالبت خيلي قشنگه ضمن تبريك اعياد معظم شعبانيه هم به شما و خانواده محترم و ارزوي ساعات و لحظات قشنگ و پر از سلامتي ونشاط اگه وقت كردي يه سري به آپ جديد بزن خوشحال ميشم درباره بهداشت دهان و دندانهاي مصنوعي متحرک هستش التماس دعا يا حق
    + شيدا 

    بنام خدا

    بخش تخلفات راه اندازي شد :

    http://vjihad.parsiblog.com/

    بعد از هك كردن حدود 50 وبلاگ غير اخلاقي و ضد نظام مقدس جمهوري اسلامي شكاياتي از مديران سرويس دهنده هاي وبلاگ بخصوص بلاگفا به دستمان رسيد.نظر به اين كه هر دو طرف خواهان يك هدف يعني پاكسازي وبلاگ هاي ضد اخلاقي و ضد نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستيم و همچنين هيچ كدام از اين سرويس دهنده ها بخش گزارش تخلفات ندارند(بلاگفا اين بخش را دارد كه آن كار هم نمي كند)اقدام به راه اندازي بخشي به نام گزارش تخلفات وبلاگ ها و وب سايت هاي ايراني كرديم.طبق صحبتي كه با سرويس دهنده ها شد قرار شد ما وبلاگ هاي متخلف را به آنها معرفي و آنها اقدام به مسدود كردن آنها نمايند.
    اين طرح فعلا به صورت آزمايشي اجرا مي شود اگر سرويس دهنده ها همكاري كردند كه هيچ در غير اينصورت گروه جهاد مجازي مجدد عمليات هاي خود را از سر مي گيرد.


    آدرس بخش گزارش تخلفات:
    http://takhalof.somee.com


    + 313 
    فقط مي تونم بگم اي ول
    + شيدا 

    بنام خدا

    سالگرد پيروزي قهرمانه حزب الله لبنان بر ششمين ارتش مجهز دنيا با پشتوانه ارتشهاي غربي مبارک باد

    پيروزي مقاومت حزب الله فراتر از پيروزي يک جبهه بر عليه جبهه متخاصم است پيروزي که نه تنها باعث خسارات و هزينه هاي فراوان براي رزيم جعلي و آمريکا شد بلکه آبروي افتخارات نظامي آنها همچون ناوهاي افسانه اي ساغر و تانکاهاي پيشرفته مرکاوا و ساير تجهيزات فوق مدرن و همه برنامه هاي دقيق از پيش تعيين شده آنها را برد در طول جنگ سي و سه روزه ارتش رزيم جعلي مجبور شد چهارده بار برنامه و استرا تژي جنگي خود را تغيير دهد و بعد از شکست خفت بار نيز تعداد زيادي از فرماندهان نظامي خود را بر کنار و مجبور به استعفا کند تعداد فرماندهان مستعفي رژيم جعلي بسيار فراتر از آن چيزيست که در رسانه هاي رژيم آورده شده فرمانده کل نيروهاي زميني فرمانده کل نيروي دريايي رئيس ستاد مشترک و انبوهي از فرماندهان رده بالاي نظامي .

    قرآن کريم آيه 11 سوره مائده :

    « " اي کسانيکه ايمان آورده ايد نعمتي را که خدا به شما بخشيد به ياد آوريد آن زمان که جمعي قصد داشتند دست به سوي شما دراز کنند اما خدا دست آنها را از شما بازداشت ...» "

    سيد حسن نصر الله خطاب به اسرائيل جعلي :

    "« اگر بخواهيد بار ديگر به خاک لبنان تجاوز کنيد من شما را به شگفتيها و غافلگيريهاي گذشته که حزب الله لبنان برايتان به ارمغان آورد وعده نميدهم من شما را به شگفتيهايي وعده ميدهم که تمام معادلات و سرنوشت منطقه را عوض خواهد کرد .» "

    و خطاب به مردم لبنان : " « من بار ديگر شمارا به پيروزي بعدي وعده ميدهم .» "

    سلام جالب و تعجب برانگيز بود

    با تبادل لينك موافقيد ؟

    + هادي نقوي 

    مطلب جالبي بود ...اولين بار بود كه چنين چيزي مي خوندم!

    -----------------------------

    در جواب اين بنده خدايي هم كه خودش را آنتي حزب الله معرفي كرده بگم....كه دليل حمايت ايران از لبنان و فلسطين كيلومترها دورتر و حميات از عراق كه همسايه خودمان هست كلي دليل ديني و سياسي دارد، كسي مثل تو حرف مي زند.. كه يكي از اين انبوه دلايل را هم نمي داند.پس لطف كن تا وقتي كه اين دلايل را متوجه نشدي اين طوري قضاوت نكن. ممنون!

    + انتي حزب الله 

    واقعا شما نابغه هستيد !!!!

    درسته مسعود بهنود حتما تحت تاثير جو جامعه اسلامي شما قرار گرفته و با طرح تواب سازي شما به واقعيت ها پي برده!!!

    ولي تو رو هر كسي كه دوست داريد ببخشيدش كه اينقدر ابله و نفهمه كه هنوز نفهميده كه آقاي رئيس جمهور چه كارهاي پر خير و بركتي كرده!!!!

    چطور با همه دنيا عربده كشي كرده!!!

    چطور براي فلسطين كه بخشي از كشور ماست پول و اسلحه فرستاده و دل سوزونده!!!

    چطور از دهن ايرانيها در آورده و به عربهاي ... كه ميخوان سر به تن ايراني نباشه داده!!!!

    چطور به اسم اسلام ميليارد دلار به شكل پول و اسلحه به عراق فلسطين و لبنان فرستاده چون ميدونسته مردم ايران در رفاه هستند و دنياي اسلام اونهم بخش مهم اون گشنس و به اسلحه اين آقا احتياج داره !!!

    ولي به مسلمون هاي چچن چون اولا عرب نيستن و در ثاني چون با روسيه كه شريك ايران براي ساختن اين پروژه كذايي است پول و اسلحه نميده !!!

    ....

    ببين يك كم واقع بين باش

    سلام خسته نباشيد استفاده كردم سر بزنيد براي تبادل لينك آماده ام
     <      1   2   3