سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

حیله ، یهود و حجاب دختران ترک

آیه ی 72 سوره ی آل عمران .

و قالت طائفة من اهل الکتاب آمنوا بالذی انزل علی الذین آمنوا وجه النهار و اکفروا آخره لعلهم یرجعون .

و جماعتی از اهل کتاب گفتند : در آغاز روز به آنچه بر مومنان نازل شد ، ایمان بیاورید ، و در پایان (روز) انکار کنید ، شاید آنان (از اسلام) برگردند . ترجمه : جناب فولادوند

مدتهاست که حیله گری یهود بین الملل در ماجرای حجاب دختر های ترک و غفلت دلگیر کننده ی اهالی شهر یقظه و القای رسانه های یهودی و انفعال رسانه های داخلی ذهن پر از درد مرا به خود مشغول ساخته است . عنایت و توجه خوانندگان ارجمند به این نیرنگ قدیمی و مفتضح که قرآن عزیز متذکر آن است ، علاوه بر اینکه خالی از لطف نیست ، میتواند گره از این بازی رسوا بگشاید .

یهود حیله گر است .

قرار یهودیان این شد که جمعی از آنان صبح ایمان آورند ، مسلمان شوند و مسلمانیشان را با دوستی و ارتباط با سائر مسلمانان اعلان کنند ، نام اسلامی بر خود نهند ، اهل مسجد و محراب شوند ، قرآن بخوانند و تحلیل دینی داشته باشند . و بعد از مدت کوتاهی دست از ایمانشان بردارند ، پا روی عقائدشان گذارند ، ارتباطشان را با مسلمانان قطع کنند ، با مسجد و محراب بیگانه شوند ، به تکذیب قرآن پردازند ، حرمتی برای فرستاده ی خدا قائل نشوند و در تحلیل هایشان دین ، ایمان و دستاوردهای مبتنی بر آموزه های قرآن را زیر سوال ببرند .

و بدینگونه نومسلمانانی که آمدن اینان را دلیلی بر حقانیت مکتب و مشربشان دانسته بودند ، اکنون با ارتداد و رویگردانی صورت گرفته دچار تزلزل شده که نکند این جماعت که ظاهرا با کتاب و قلم سر و کار دارند ، دانشگاه و موسسات تحقیقاتی و مطالعاتی دارند ، سایت دارند ، روزنامه و مجله دارند ، در رادیو های بیگانه سخن پراکنی میکنند ، سوژه های مناسبی برای خبرنگاران میشوند ، فیلم میسازند ، آهنگ مینوازند و ... لابد بهتر از ما میفهمند که به این زودی دست از مسلمانی شسته و عطایش را به لقایش بخشیده اند .

آیه در صدد بیان خصلت حیله گری در یهودیان است . میفرماید :

و جماعتی از اهل کتاب گفتند : در آغاز روز به آنچه بر مومنان نازل شد ، ایمان بیاورید ، و در پایان (روز) انکار کنید ، شاید آنان (از اسلام) برگردند .

خداوند با آوردن کلمه ی - طائفة - میفهماند که تصمیم یهود برای متزلزل ساختن ایمان نومسلمانان فردی نیست ، بلکه تصمیمی است که جماعتی از علماء و اندیشمندانشان آن را اتخاذ نموده و دستور اجرای آن را داده اند . بعید نیست که تصمیم گیرندگان یهودی علاوه بر بازیگران دیگر ایفاگر نقش های اصلی این نمایش خطرناک نیز باشند . اینان به اثر بخشی این حیله و نیرنگ نیز امیدوار بودند به همین جهت در انتهای آیه عبارت - لعلهم یرجعون - را ذکر میکنند . اینان در این نمایش تصمیم دارند سناریویی را به صحنه آورند مبنی بر اینکه ما اگر صبح مسلمان شدیم ، علتی داشت . احساس میکردیم دین شما دین خوبی است . اکنون که به انتهای روز رسیدیم ، متوجه شدیم دین شما آن دینی نیست که ما میپنداشتیم . پر واضح است که این حیله میتواند در جان انسانهای ضعیف الایمان تزلزل ایجاد کند و برای مردم عاقل دردسر بسازد ، وقت عقلاء و اندیشمندان متعهد را مدتهای طولانی صرف توجیه و تفسیر این رفتار حیله گرایانه سازد و این در حالی است که یهود همچنان به حیله گری هایش بویژه از طریق ارائه ی تصاویر متحرک ادامه میدهد .

آنچه در ترکیه رخ میدهد نمایشی از پیش طراحی شده برای سرکوب نرم مردمی است که بواسطه ی یقظه و بیداری معنوی میرود که تلاش های چند ده ساله ی یهود بین الملل را به قبر بسپارد .

اکنون شما خواننده ی ارجمند و صمیمی بگویید :

آیا مشکل اول مردم ترکیه حجاب دختر های دانشگاهی است ؟

آیا در لوای حجاب خواهی نفی نماد های یهودی در ترکیه را فریاد نمیزنند ؟

آیا گمان دارید دولتی که به نام اسلام زمام دار اداره ی امور در ترکیه است ، نمیداند علاوه بر حجاب که خواست مردم است ، نفی رژیم یهودی صهیونیستی اسرائیل از جامعه ی ترکیه نیز خواست اصلی و اولی مردم است ؟



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 87/3/24ساعت  11:27 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]