سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان ( قسمت پنجم )

6 ) دوستان جوانم ، پسران خوب و دختران عزیز اجازه دهید یک بار دیگر قسمتهایی از پروتکل های حاکمان یهود را با هم مطالعه کنیم . و این قسمت از مقاله را به جناب آقای سرگئی نیلوس که افتخار اولین ترجمه و نشر آن را به خود اختصاص داد و به خاطر آگاه سازی ملت ها ، همزمان با وقوع انقلاب بلشویکی در روسیه دستگیر ، زندانی ، شکنجه و در نهایت در تبعید به سال 1929 قربانی توطئه ی انحصار طلبان گردید ، تقدیم کنیم . 

پروتکل ها عامل اصلی موفقیت یهود را در امور سیاسی پنهان کاری میداند .(پ/9) و برای حوزه ی فعالیت هایش هیچگونه محدودیتی را نمی پذیرد .(پ/9) و در صدد آن است که با تمام روشهای ممکن اهمیت حکومت و قدرت یهود را به همگان گوشزد کند و اعلام میدارد کسانی که در مقابل حکومت جهانی یهود زانو زنند و تسلیم شوند از حمایت یهود برخوردارند . (پ/6) آنان در این راه حقوقی به نام حقوق بین الملل وضع کرده اند تا جایگزین حقوق ملی کشور ها شده ، و ناظر بر روابط بین الملل باشد .(پ/2) یهود برای اداره ی جامعه ی جهانی نیازمند مدیرانی است . اولین و مهمترین شرط انتخاب مدیران بنابر آنچه پروتکل شماره ی دو میگوید ، اطاعت بی چون و چرا است و با صراحت بیان میدارد که هیچ ضرورتی ندارد که آنها در زمینه ی مدیریت تحصیلات و اطلاعاتی داشته باشند . آنانی که بوش ، استرا ، چنی ، رایس ، صدام ، جان بولتون و البرادعی را رهبران اصلی و گردانندگان جامعه ی جهانی میدانند ، سخت دچار توهم شده اند . پروتکل شماره دو این چنین مردمی و اینگونه مدیرانی را همچون مهره های شطرنج در دست مشاوران و متخصصان یهود میداند . متخصصانی که از کودکی برای اداره ی امور جهان تربیت شده اند . با مطالعه ی پروتکل شماره هفت در می یابید که ایجاد بی نظمی در روابط جهانی و منطقه ای و درگیری جوامع با یکدیگر از شگرد های یهود است . آنان با تیز هوشی دریافته اند که ملت های غیر یهودی برای پیشنهاد هایی که از خارج به آنها عرضه میشود ، اهمیت خاصی قائلند ، میگوید ، لذا پیشنهاد هایی که ما توسط عوامل مان به آنها ارائه میدهیم ، را پذیرفته و در نتیجه متقاعد میشوند که منجی بشریت ما هستیم .

عزیزان من ، پروتکل ها علاوه بر ترویج فساد ، خیانت ، و رشوه خواری ،(پ/1) حسد ، نفرت و زیاده خواهی را در میان توده های مردم ایجاد میکند . و شما خوب میدانید که هر یک از این صفات ناپسند ، میتواند بنیان خانه و خانواده ای را ویران سازد ، و خشم و غضب مردم را نسبت به هم به همراه آورد . یهود با این ترفند تصمیم دارد همه ی موانع موجود بر سر راهش را با دست مردم غیر یهود ریشه کن سازد .(پ/3) خدا میداند مدت هاست که هر جا با دوستان جوانم به صحبت مینشینم ، اصلی ترین کلامم این است که مادر هایتان را دوست داشته باشید ، پدر هایتان را در آغوش کشید ، با دوستانتان و همسایگانتان مهربان باشید ، به معلمان و استادانتان محبت بورزید . وقتی پروتکل شماره ده را میخوانم که میگوید ، اهمیت خانواده و نقش تربیتی آن را در میان غیر یهودیان از بین میبریم و اجازه ی اظهار وجود به کسی نمیدهیم . زیرا توده های مردم باید صرفا به وسیله ی ما اداره شوند ... آنها باید به شنیدن حرف های ما عادت کنند . و زمانی که در مفهوم آن تفکر و تعمق میکنم ، و از اینکه میبینم ، ابله سازی ، دلقک پروری و خنثی سازی دروس عینی یهود و آموزش سمعی و بصری آنان در تعدادی از مردم ولو اندک اثر گذار شده و جمعی با عنوان پدر و مادر که باید مدیر تربیتی فرزندانشان باشند ، به جهات عدیده ای دست از این نقش اساسی کشیده اند و عزیزانشان را در معرض انواع آسیب های جسمانی و روانی قرار داده اند ، غم جانکاهی را در وجودم احساس میکنم . باور قطعی بنده این است ، که بخش عمده ی حسد و نفرت بین مردم ما وارداتی و تحمیلی است . زیاده خواهی و در نتیجه زیر پا گذاردن مبانی حق ، تحمیلی و غیر واقعی است . به تصریح پروتکل شماره پنج ، به جان هم انداختن مردم و ملتها ، بد گمانی نسبت به همدیگر و نفرت از یکدیگر  بخاطر تعصبات مذهبی و نژادی در یک پروسه ی 2000 ساله ، توسط یهودیان نهادینه شده است . و آنچه قابل تأمل است ، این است که ، این دو بهم زنی و نفرت ، تنها درون سرزمینی نیست بلکه این حس نفرت و بد گمانی ، بواسته ی افکار و اعمال و آرزوهای تلمودی بین ملتها و با ملتهای دیگر سرزمین ها نیز نهادینه شده است . و آنطوری که پروتکل شماره پنج میپندارد ، آشتی بین مردم و ملتها به این سادگی ها متصور نیست .

ادامه دارد ...       



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 84/11/22ساعت  9:4 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان

     ( قسمت چهارم )

    5 ) همه توجه داشته باشیم ، از جمله عواملی که باعث خستگی و فرسودگی ما و شما می شود ، جنگ روانی دشمن است ، آنان با القاء توان مندی نظامی ، اقتصادی و سیاسی شان در صدد ایجاد هراس در دلهای مردم ما برآمده اند . نقل حکایات و رنج های فراوانی که بر پیامبران و ائمه ی معصومین علیهم السلام ، اولیاء ، شهدا ، ایثارگران و مردم مظلوم ایران در این چند سال اخیر فرود آمده ، رهگشا و چاره ساز است .

    هنری فورد در توضیح Exhaustion که به معنی تهی سازی و تخلیه و فرسایش قوا است ، بندی از پروتکل شماره 10 را شاهد می آورد ، که میگوید : قوای همه را با ترویج اختلاف ، دشمنی ، کینه ی خانوادگی ، قحطی ، بیماری و کمبود چنان فرسوده میسازیم ، که غیر یهود هیچ گریز گاهی جز توسل به ثروت و قدرت ما پیش روی خود نیابد . در این راستا شناخت شایعه ، شایعه سازان و بنگاه های شایعه پراکنی Whispering Gallery وظیفه ی همه ی ماست . آنان با ترویج شایعات بنابر آنچه پروتکل شماره ی 5 میگوید ، فکر و اندیشه ی مردم غیر یهودی را به کمک سخن پردازی و تئوری های وسوسه انگیز جهت می دهند . و از آنجائی که متخصصان و مدیران یهودی را در مشاهده ی امور و تجزیه و تحلیل آن ، بی رقیب میدانند ، سیستمی را که پروتکل شماره 16 آنرا سیستم دروس عینی مینامد ، به هدف مبدل کردن مردم غیر یهودی به آدمهایی بی فکر ، بی خرد و مطیع که منتظرند دیگران برایشان فکر کنند و عقائدشان را شکل بدهند ، طراحی کرده اند . اگر آموزش بصری را بعنوان ابزاری بسیار قدرتمند در خدمت دروس عینی یهود بدانید ، آنگاه هنر تصاویر متحرک بعنوان گسترده ترین و با نفوذ ترین هنر مورد استفاده ی عامه ، نیازمند تعمق ، تأمل و رسیدگی مضاعف است . آقای فورد روشنفکر نمایی ، مداهنه و باصطلاح با فرهنگ بودن در ارتباط با Visual Education را بسیار زیان بخش میداند .

    آنان با وارد کردن مطالبی ، علاوه بر اخلال در نظم و انسجام سیستم آموزشی ، اوضاع جامعه را آشفته نمایش میدهند . و برای اینکه خیلی زود شاهد پیروزی باشند ، دست روی حساس ترین عصب ذهن آدمیان می گذارند ، پروتکل شماره یک این اعصاب حساس ذهن آدمی را عبارت از زراندوزی ، مال پرستی و تنوع طلبی در ارضاء نیازهای مادی میداند و اعتراف میکند که هر یک از این خواسته ها میتواند به تنهایی آدمی را تسلیم یهود سازد . از جمله موارد مهمی که شایعات میتواند در تضعیف آن نقش بسزائی داشته باشد ، فاصله ی بین دستگاه حاکمیت و رهبری با مردمی است که مایه ی قدرت و مقبولیت نظام مستقر میباشند . صراحت پروتکل شماره 3 مبنی بر اینکه ، وضعی پیش می آوریم که دست یابی به قدرت برای هر کسی هدف شود ، می طلبد که همه مراقب باشیم و آنانی که احیانا تحت تاثیر القاءآت یهود میل به کسب قدرت دارند ، نیز باید در این لحظات حساس پا روی هوس گذاشته و با استمداد از خالق هستی قدرت طلبی شان را یا سرکوب کنند و یا به وقت دیگر اندازند . آیا صراحت بندی از پروتکل شماره 3 مبنی بر اینکه این ما هستیم که میان رهبر و توده ی مردم شکاف عمیقی ایجاد کرده و قدرت را از هر دو سلب نموده ایم ، برای همه ی آنانی که این روزها آگاهانه یا ناآگاهانه دندان تیز کرده اند ،  جای تأمل و سوال نیست ؟ ساده زیستی و احیاء عبادت فراموش شده ی زهد در زندگی رئیس جمهور منتخب مردم فهیم ایران درنهمین انتخابات ریاست جمهوری ، علاوه بر اینکه  آرامش در جبهه ی حق را تقویت نموده است ، سبب پریشانی ابلیسیان در جبهه ی ثروتمندان بی درد ، شده است . قطعا استمرار و گسترش آئین پارسایی و بی اعتنایی به زندگی دنیوی در دیگر مدیران باعث شادمانی ، امید و بالندگی دلبستگان به نهضت پا برهنگان خواهد شد . 

    ادامه دارد ... 



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 84/11/21ساعت  2:12 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان

     ( قسمت سوم )

    پروتکل ها برای تسلط یافتن بر افکار و اندشه ها و تربیت دوباره ی افراد و تغییر خلق و خوی مردم به ویژه جوانان از حربه ی مغشوش ساختن افکار بهره می برد . برنده ترین ابزار و سم مهلکی که در این راه به کار گرفته می شود ، لیبرالیسم دروغین و فریبنده است . که هنری فورد از آن به عنوان The poison of Liberalism نام می برد . و توضیح می دهد که حقیقت را نمی توان مغشوش ساخت ، اما اذهان با لیبرالیسم به آسانی دچار اغتشاش می شود ،زیرا عاری از حقیقت است ؛ خطاست و خطا هزار چهره دارد . تفسیر آقای فورد از مردمی که با لیبرالیسم یهودی مسخ شده اند نیز شنیدنی است . او مشخصه ی اصلی جو فکری چنین مردمی را پریشانی می داند . که نمی دانند چه چیزی را باور کنند . نخست مجموعه ای از واقعیات به آنها ارائه می شود و آنگاه مجموعه ای دیگر . نخست تفسیری از شرایط به آنان القاء می گردد و بعد تفسیری دیگر . کمبود اطلاعات صحیح شدیدا احساس می شود ، بازار مکاره ای از تفسیرات مختلف وجود دارد ، که هیچ چیز را روشن نمی کند ، بلکه فقط بر اغتشاش می افزاید . بجاست در مطالعاتمان نگاهی به The Genealogy of Liberalism شجره نامه ی لیبرالیسم یهود بیاندازیم و تاثیرات آن را از گذشته تا حال بر زندگی غیر یهود مشاهده کنیم .

    عامل دیگری که از سالها پیش توسط مهره های غیر یهود ، بعضا داخلی و مرعوب ، همچون معجونی خواب آور بر ذهن و وجدان جوان ما تزریق شده و در تربیت مجدد و مورد علاقه ی یهود سهم بسزایی داشته ، روحیه ی تساهل و آزاد اندیشی است . که از جمله مفاهیم معکوس به شمار می رود . که علاوه بر اینکه مجوز هر خطایی را در خفا صادر می کند ، سهل انگاری در مقابل بیگانگان را جائز می شمارد . و از سوی دیگر مزورانه و با زبان بازی به عدم پاسخگویی به مردم خودی اصرار می ورزد . هنری فورد در توضیح Broad - Mindedness می گوید : یهودیان دوست دارند ، روحیه ی تساهل و آزاد اندیشی برای غیر یهود به مثابه ی یک آرمان و ایده آل در آید . 

    اینک شما پاسخ دهید که چرا این علاقه مندی در یهود و دوستانشان در داخل وجود دارد ؟

    ادامه دارد ...   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/11/19ساعت  7:24 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان ( قسمت دوم )

    4 ) دانش آموزان خوب من توجه داشته باشند ، که دانشمندان و محققان ایران زمین روزی روی همین صندلی های دانش آموزی نشسته بودند و از فضای معنوی کلاس ها بهره می بردند . و امروز بواسطه ی تلاش و پشتکار خود باعث سربلندی ایران عزیز در زمینه های مختلف علوم شده اند . آنانی که امروز وقیحانه خواستار توقف تحقیقات دانشمندان ما هستند ، از تو پسر خوبم و دختر عزیزم غافل نیستند . آنان به هیچ وجه دوست ندارند که تو خلاق و صاحب ابتکار باشی ، روحیه انحصار طلبی و برتری جویی یهود ، همه ی خلاقیت ها را برای خود میخواهد . کافی است بندی از پروتکل شماره 5 را بخوانی ، که میگوید : هرگونه ابتکار فردی و خلاقیتی را که به سود ما نباشد ، نابود میکنیم . زیرا هیچ خطری بالاتر از ابتکار و خلاقیت فردی نیست . به ویژه اگر خلاقیت ، با هوش توام باشد .کاری که از یک فرد مبتکر برمیآید ، از میلیون ها آدم عامی برنمیآید ، لذا ما باید تعلیم و تربیت غیر یهودیان را در جهتی سوق دهیم که قوه ابتکار از دانش آموزان گرفته شود و نطفه ی خلاقیت در ذهن آنها خفه گردد . 

    عزیزم ، زوزه های دشمنان قسم خورده و با برنامه ی تو ، بی دلیل نیست . زمانی که تو به باور های الهی و اندیشه های معنوی توجه کردی ، و در مسیر پاکیزکان و اولیای حق قرار گرفتی ، دانشی را بروز دادی که رهگشا و آینده ساز شد . مبادا وسوسه های اهریمنان راه تعالی و رشد تو را سد کند .

    مسئولیت اولیاء فکری و مسئولان فرهنگی در این برهه ی سرنوشت ساز بسی سنگین و طاقت فرساست . آنان باید بدانند ، که برنامه ی یهود ، ساختن مردمی از پیش مطیع است . لذا تربیت دوباره ی افراد را ، سر لوحه ی کار و برنامه ی خود قرار داده اند . و در این راه هیچ عجله و شتابی هم ندارند ، آنان بسیار محتاط و بدون هیچ هیاهوئی ، طرح و نقشه هایشان را به مرحله ی اجرا در می آورند . بندی از پروتکل شماره 9 بیانگر مطلب فوق است ، میگوید : تا زمانی که افراد جوامع مختلف مطابق الگو و انگاره های تربیتی ما دوباره تربیت نشوند ، نمیتوانیم برنامه هایمان را در اینگونه جوامع مطابق با روشی کلی و یکسان پیاده کنیم . اما اگر برنامه ها را محتاطانه و توام با آموزش آغاز کنیم ، میتوانیم در کمتر از یک دهه منش و خلق و خوی سر سخت ترین افراد را تغییر داده و آنها را مانند افرادی که از پیش مطیع ساخته ایم ، به زیر سلطه خویش در آوریم . بی جهت نیست که هنری فورد در صفحه ی 98 یهود بین الملل فریاد بر می آورد : که الآن وقت آن رسیده که مردم آگاه شوند ... او میگوید : پروتکل ها یک روش آموزشی را ارائه مینماید ، که به کمک آن میتوان توده ها را ، با استفاده از نیرو هایی که برایشان محسوس و قابل درک نیست ، مثل یک گله ی گوسفند به این سو و آن سو هدایت کرد .

    ادامه دارد ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/11/19ساعت  12:18 صبح  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()

    بسم الله الرحمن الرحیم

    پروتکل ها ، یهود بین الملل و جوانان ( قسمت اول )

    آژانس انرژی هسته ای ، انتشار گسترده ی کاریکاتور هایی از پیامبر مهربان در روزنامه های کشورهای اروپایی ، شورای امنیت ، البرادعی ، همزبانی پنج کشور عضو دائم ، همزمانی بهمن و محرم ، پیروزی حماس و پیروزی ائتلاف مسلمانان و شیعیان در عراق ، احمدی نژاد ، هولاکاست ، برپایی نمایشگاه و حمایت از هولاکاست در سازمان ملل و در سرسرای آژانس هسته ای ، بیداری جوانان و خروش مسلمانان ، مرا واداشته است که برای دوستان جوانم و دانش آموزان عزیزم که گاهی تحمل می کنند و نصیحت های معلم زبان انگلیسی شان را با گوش جان می شنوند ، مواردی را متذکر شوم .

    1) لازم است اگر کتاب پروتکل های دانشوران یهود را نخوانده اید آنرا بخوانید و اگر خوانده اید این ایام یک بار دیگر به برخی از بند های آن با توجه عمیق تر نظر اندازید .

    بدانید ، پروتکل ها یک واقعیت غیر قابل انکار است . مطالعه ی آن به شما توانایی شناخت سر چشمه های پنهان توطئه و شرارت را می دهد . پروتکل ها را The world program می دانند . در پروتکل ها می توانید نقشه ، طرح و برنامه ی جهانی یهود را مشاهده کنید .

    هنری فورد در صفحه 89 یهود بین الملل ، پروتکل ها را جامع ترین برنامه برای تسلط بر جهان می خواند و در صفحه ی 90 می گوید اگر خواننده کمی بیشتر از معمول به خود زحمت مطالعه پروتکل ها را بدهد ، به نقشه هایی بر می خورد که برای به قدرت رسیدن سلطان مطلق جهان The world Autocrat ارائه شده اند .

    2) سران یهود پروتکل ها را علیه کسانی تدوین کرده اند که آنان Gentile یعنی غیر یهود می نامند .

    دوستان جوان من باید بدانند که پروتکل ها با بیش از صد سال سابقه ، ریشه در تلمود دارد ، که نزدیک به دو هزار سال از عمر آن می گذرد . از نظر تلمود هر کس که یهودی نیست ، دشمن است . تلمود غیر یهود را  Goyem می نامد . گوئیم حیوانی زبان بسته است که شعور و درک ندارد . به ظاهر انسان آفریده شده . آن هم نه به خاطر اهمیت خودش بلکه به خاطر بهره دهی به یهود .

    3) پروتکل ها حاصل کنگره ای است که از سوی Theodor Herzel تئودور هرتزل بنیانگزار صهیونیزم سیاسی ، در شهر بال یا بازل که شهری تجاری و صنعتی است ، بر کرانه ی رود راین ، در شمال کشور سوئیس ، در سال 1897 ، با شرکت و حضور متفکران یهودی ، تشکیل شد .

    به اجماع پژوهشگران امور یهود ،Asher Ginsberg اشر گینس برگ اوکراینی ، طراح و نویسنده ی پروتکل هاست .

    تمام بندها در پروتکل ها در خدمت حاکمیت و قدرت یهود بر جامعه ی جهانی است . آنان خواهان حاکمیت طبقه ی تحصیل کرده ی خود و بدتر از همه در صدد Aristocracy of Money اشرافیت پول می باشند . لذا حق را واژه ای ذهنی که به هیچ وجه جنبه ی عینی به خود نمی گیرد ، می دانند و رسما در بندی از پروتکل شماره ی یک می گویند : در نظام سیاسی ما حق این چنین تعبیر می شود ، آنچه را که می خواهم به من بده . زیرا من از تو قویترم . نیازی نیست که ثابت کنم حق از آن کیست . البته آنان قدرت افکار عمومی را بهتر از هر کس دیگری می دانند . به همین جهت در طول تاریخ حاکمان بی چون و چرای رسانه ها و تحریف گران اصلی حقایق بوده اند . مطبوعات را ، و امروزه دیگر رسانه های ارتباط جمعی از قبیل سایت های اینترنتی ، ماهواره ها ، رادیو ها ، تلویزیون ها ، آژانس های خبری و خبر گزاری ها را در کنترل خود قرار داده اند . آنچه که هنری فورد در صفحه ی 91 یهود بین الملل در باره ی قاعده ی سخن در پروتکل ها می گوید ، شنیدنی است . او می گوید : قاعده ی سخن در پروتکل ها این نیست که « ما یهودیان چنین خواهیم کرد » بلکه « غیر یهودیان را وادار خواهیم کرد چنین بیندیشند و چنان کنند » . بندی از پروتکل  شماره ی 7 مؤید نظر آقای فورد است . آنجا که می گوید : ما باید دولت های غیر یهودی را مجبور کنیم که در جهت خواسته های ما قدم بردارند . روش کار چنین خواهد بود که افکار عمومی را از طریق مطبوعات که به قدرت بزرگ معروفند و تقریبا در دست ما می باشند ، شکل بدهیم و طبیعی است که دولت ها به افکار عمومی توجه خواهند کرد .

     دوستان عزیز من ، همه باید بپذیریم که ذوق و سلیقه ، مخصوصا سلیقه ی عامه اثر پذیر است ، اندیشه ی عمومی اثر پذیر است . و یهود علاوه بر رسانه های ارتباط جمعی با پول و طلا ، مشروبات الکلی ، مواد مخدر ، تئاتر ، سینما ، هنر مبتذل و مستهجن سلطه ی تخریبی اش را بر آدمی می گذارد .

    ادامه دارد ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 84/11/16ساعت  12:14 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]