سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

هالیوود و تئوری نگاه مردانه

حاکمان یهودی هالیوود با ترویج و تبلیغ MALE GAZE THEORY خیانتی بزرگ در حق زنان و مردان روا داشته اند . زنان را موجوداتی پست ، و مردان را برده هایی ناچیز ، و هر دو را چون دام هایی خطرناک بر سر راه دختران و پسران جوان ما قرار داده اند . فراوانی فیلم های هالیوودی که هر نوع سلیقه ای را با خود همراه میسازد ، در کنار بی حفاظی  جوان ایرانی ، معجونی از انواع عصبیتهای روحی و روانی را به خانواده ها ارزانی داشته است . آیا نگاه خیره ی مردان ، باعث شخصیت و اعتبار زنان شده است ؟ آیا نگاه مردانه ، نمیخواهد جنسی بودن زنان را بنماید ؟ نگاهی که در فرهنگ شفاهی غرب POP CULTURE از زن تعریفی اینچنین بیشرمانه داده است .

WOMEN ARE MADE JUST TO KEEP SOMETHING BETWEEN THEIR LEGS, FOR MEN 

 

آنچه نگاه مردانه قصد بیان آن دارد این است که شخصیت زن برای من اهمیتی ندارد ، اعتقادات او برای من مهم نیست ، آنچه شایسته ی توجه است ، تن اوست ، زیبایی اوست . همانطور که لیندزی کان در مقاله ی مردان می نگرند و زنان نگریسته می شوند ، می گوید :

MALE GAZE THEORY این اصل را بیان می کند که تصور مردان است که اهمیت دارد نه واقعیت وجودی زنان . 

وقتی اصل نگاه مردانه که مبتنی بر برهنگی زنانه است ، حاکم بر روابط انسانها ، و تبدیل به ارزش شد ، شناخت زن به خاطر استعداد ، آگاهی ، ایمان ، شرف و حجب و حیاء معنا و مفهومی نخواهد داشت ، دیگر ارزش زن در فکر و اندیشه ی او نیست . اصرار هالیوود بر اصل نگاه مردانه و اینکه هر چه جاذبه ی جنسی زن افزونتر ، ارزش شخصیتی زن بیشتر است ، امروزه زنان را به مثابه ی عروسکی ارزان و سخیف در اختیار زراندوزان و گرگان بازار قرار داده است . آنان در همه جا حاضرند ، از تبلیغ سنگ مستراح تا تبلیغ سس گوجه فرنگی . آیا زنان از اینکه عاملی شده اند که روزمره تصویر سازان و صدا پردازان از آنان برای پایمال کردن حق ، منطق و پاکی سوء استفاده میکنند ، توجیه ای دارند ؟ آیا از بین رفتن قداست پیوند زناشویی ، فراوانی فرزندان طلاق و فرزندان نامشروع که حاصل پدیده ی ضد پوشش است ، توجیه ای منطقی دارد ؟

روند دستکاری ذهن بشر از دیگر پدیده های نگاه مردانه است . وقتی مرد پذیرفت که بنگرد و زن پذیرفت که نگریسته شود ، همانطور که جان برگر در WAY OF SEEING میگوید : مردان به زنان مینگرند و زنان به خود نگاه میکنند که مورد تماشا قرار گرفته اند ، آیا دیگر چیزی برای دفاع باقی میماند ؟ چرا مرد به خانه و خانواده وفادار باشد ؟ اصلا چرا خانه و خانواده شکل بگیرد ؟ استحکام خانواده مفهومی نخواهد داشت .

دوست جوان من ، دختر خوب و پسر عزیز : بدان که برهنگی و نگاه ضد پوشش ، پیآمدهای ناگواری با خود دارد . آرایش ، خودآرایی و عشوه گری از جمله بیماری های فرهنگ برهنگی است . تحریک دائمی عصبهای جنسی و هیجانات دروغین و زودگذر از جمله مصیبتهای برهنگی و نگاه مردانه است . اینکه در آئین حق ، ستر و پوشش عامل امنیت و آرامش معرفی شده است به این خاطر است که زن در معاشرت با مردان با اندیشه و تفکر وارد شود . نه مرد زن را جنسی ببیند و نه زن با تن خود جلوه گری کند .

دوست جوان من : آیا فکر کرده اید که در گذشته ی نه چندان دور ، ما ایرانیان چقدر به زنانمان احترام میگذاشتیم ؟  میدانید چه اندازه مادرانمان و  خواهرانمان را دوست میداشتیم ؟ به مادر بزرگانمان عشق می ورزیدیم ؟

از زمانی که یهود با تلویزیون ، سینما ، ماهواره ، اینترنت ، مجله ، روزنامه و ... وارد خصوصی ترین محلهای زندگی ما شد ، احترام و بزرگداشت این عزیزان رفته رفته کم شد . محبت و عشق جای خود را به تنفر داد . ما سنگدل شده ایم و ...

آیا زمان آن فرا نرسیده که بدور از هجمه ی تبلیغاتی هالیوود کمی بیاندیشیم ؟؟؟؟؟؟     



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/9/16ساعت  9:6 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]