سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

مسیحیان صهیونیست ، یهودیان صهیونیست و عقب نشینی از غزه

  امروز بیست و شش مرداد 1384 یادآور رهایی دلاور مردان عرصه رزم و مقاومت و آزادگی است . همزمانی آزادی اسرای ایرانی در بند رژیم بعثی صهیونیستی عراق و عقب نشینی خفت بار رژیم یهودی صهیونیستی اسرائیل از غزه ، غم بزرگی برای مسیحیان صهیونیست و شادی مضاعفی را برای پابرهنگان زمین _ همانهایی که خدای بزرگ وعده ی امامت و وراثت زمین را به آنان داده است _ بهمراه آورده است .

تبریک انجمن تفکر مبانی را بمناسبت این دو رویداد زیبا پذیرا باشید .

به این مناسبت خاطره ای را از خانم گریس هال سل از کتاب تدارک جنگ بزرگ برایتان می آوریم.

مرحوم خانم هال سل جزوه 589 نفری بود که در نخستین کنگره ی مسیحیان صهیونیست شرکت داشت . این کنگره در همان تالار کوچکی که تئودور هرتصل پدر صهیونیسم سیاسی یهود نخستین کنگره ی یهودیان صهیونیست را تشکیل داده بود ، برگزار شد . 27 کشور جهان در این کنگره شرکت داشته اند . خانم گریس هال سل می گوید : مسیحیان صهیونیست در این کنگره قطعنامه ای را پیشنهاد کردند که دولت اسرائیل تا کرانه ی غربی رود اردن را با حدود یک میلیون فلسطینی به اسرائیل ملحق کند ، یک یهودی اسرائیلی که در میان جمع نشسته بود بلند می شود و اعلام می کند که یک آرا سنجی نشان می دهد که یک سوم اسرائیلی ها تمایل دارند که سرزمینهایی که در 1967 تصرف شده ، در مقابل صلح به فلسطینیان داده شود . در اینجا یکی از رهبران مسیحی صهیونیست صدا می زند ، برای ما رای اسرائیلیان هیچ اهمیتی ندارد برای ما آنچه خدا فرموده مهم است ، و خداوند این سرزمین را به یهودیان داده است .

در خاتمه شکر و سپاس الهی را بجا می آوریم و با درج پیام « حامد »  مدیر محترم وبلاگ آرمانشهر خطاب به دوستان وبلاگ انجمن تفکر مبانی این مطلب را به پایان می رسانیم .

سلام. پیروزی رزمندگان فلسطین در نوار غزه و فرار مفتضحانه صهیونیستها را از این منطقه به دوستان انجمن تفکر مبانی تبریک می گویم. مطمئناً صهیونیستها نخواهند توانست نقشه های شوم خود را در مورد مسجدالاقصی عملی کنند و اگر دیروز مجبور به تخلیه جنوب لبنان و امروز مجبور به تخلیه نوار غزه شدند، فردا باید جل و پلاسشان را از بیت المقدس و تمامی مناطق اشغالی جمع کنند. به امید آن روز.

 qods.persianblog.com   



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  چهارشنبه 84/5/26ساعت  2:52 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]