سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

پس لرزه ها ، هذیان ها و اعتراف ها

اکنون بر ملت های منطقه و جهان و تحلیلگران مسائل سیاسی و نظامی واضح و آشکار شده است که ماموریتهای کثیف ، یا همان مانیفست شارون که اولمرت مجری آن شد ، با شکست رژیم یهودی تلمودی هالیودی اسرائیل و حامیانش به پایان رسید و داغ ننگی بر چهره ی کریه همه ی هواداران ظلم و ستم و تاریکی نشاند . و در این میان زوزه ها ، نعره ها و ضجه های دلخراش یاران شیطان و اصحاب قتل و کشتار کودکان ، زنان و غیر نظامیان شنیدنی و ... است .

این مقاله بر آن است تا گوشه ای از ناگفته های شکست تلمودیان به دست سربازان گمنام و جوان حزب الله را بیان کند .

1/ توقف جنگ با توسل به شورای امنیت سازمان ملل و تصویب قطعنامه ی 1701 در روز جمعه 20/5/1385 که تلاش دارد بر ذلت و خواری اسرائیل و حامیان آمریکایی اش سرپوش گذارد و حقارت تحمیل شده بر آنان را مرهم نهد ، خود شکست و تو دهنی آشکاری است بر ارتشی که همواره بر قدرت نظامی خود به عنوان یک اهرم بازدارنده میبالد . در همان روز روزنامه اسرائیلی هاآرتص در تحلیلی به قلم آری شاویت میگوید : روز ، روز سید حسن نصرالله است تا به جهانیان اعلام پیروزی کند ، در صورتی که اسرائیل کوبیده شده است ...

2/ نکته ای کلیدی که در شکست اسرائیل نقش عمده ای را به خود اختصاص داد و به دلائل مختلف کمتر به آن پرداخته شده است ، پیروزی حزب الله در جبهه ی رعب بود . بر خلاف اسرائیل که پیروزی را در تخریب جستجو میکرد ، حزب الله از حربه ی رعب بهره برد . و یهودیان ، که حریصترین مردم به دنیا هستند و از مرگ و کشته شدن سخت واهمه دارند را وادار به دست کشیدن از آرزوها و رویاهاشان نمود . برخی محافل داخلی اسرائیل برای توجیه حقارتی که بر آنها تحمیل شده است ، اعتراف کردند که حزب الله موفق به ایجاد موازنه ی وحشت شده است ، که البته این دروغی بیش نیست ، وحشت و رعب در جامعه اسرائیل به خاطر خصلت و سرشت یهودیان به حدی است که برای مردم مسلمان قابل تصور نیست . شاید گفته های ایهود اولمرت که این روزها از او به دروغ بعنوان نخست وزیر بی تجربه در امور نظامی نام میبرند ، در حالی که او از دست پرورده های شارون جنایتکار است ، بتواند ذهن ما را به وسعت و گستردگی رعب و وحشت در جامعه ی ترسو و بزدل اسرائیل نزدیک سازد . او در خطابی به فرماندهان نظامی ارتش میگوید : چرا نمیتوانید مانع شلیک موشک های حزب الله شوید ؟ ما نمیتوانیم بیش از یک میلیون نفر را در پناهگاه نگه داریم . در یک لحظه نمیتوانیم هم در خط مقدم  و هم در جلو خانه هایمان با حزب الله بجنگیم . 

3/ از پس لرزه های این شکست مفتضحانه ، هذیان گویی های دخترکی مطرب با چهره ای زشت و کریه است . خبرگزاری فرانسه به تاریخ 25/5/1385 افاضات دوشیزه ی خونآشام سرکار خانم رایس به نمایندگی از دنیای به اصطلاح متمدن غرب را اینگونه به دنیا مخابره کرده است .

هذیان اول / جهان در صدد پایان جنگ بود . البته منظور دوشیزه رایس از جهان آمریکا و بخشی از اروپا است . و الا غیر آمریکا و انگلیس همه ی دنیا در همان روز های آغازین پایان جنگ را میخواستند .

هذیان دوم / ایران و سوریه جنگ را طولانی و تشدید کردند . دروغگو کم حافظه است . انگار خانم رایس فراموش کردند وتو کننده ی قطعنامه های آتش بس آمریکا و انگلیس بوده اند .

هذیان سوم / اجرای آتش بس ضربه ای استراتژیک به ایران و سوریه وارد خواهد نمود . آمریکا از همان ابتدا به صراحت اعلام کرد که هدف از حمله به حزب الله ، ایجاد خاورمیانه ی جدید است . و روشن است که خاورمیانه ی جدید با حضور قدرتمند ایران اسلامی قطعا محقق نمیشود . و آمریکا برای از بین بردن و یا تضعیف ساختن جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگزار نخواهد کرد . بجاست متفکران و تحلیلگران و همه ی آحاد مردم عزیز مقاله ی آقای سیمور هرش Seymour Hersh خبرنگار مجله نیویورکر را مطالعه و مورد مداقه ی جدی قرار دهند . هرش در مقاله اش فاش میسازد که بسیاری از بمبارانهای لبنان توسط جنگنده های اسرائیلی به همان شیوه ای صورت گرفته است که در برنامه ی حمله ی نظامی آمریکا به ایران پیش بینی شده است . سیمور هرش مدعی است حمله ی نظامی اسرائیل به لبنان نسخه ی آزمایشی یا همان Demo - Version برنامه ی حمله به تاسیسات اتمی ایران بوده است . لذا هوشیاری و آماده باش جدی مقامات فرهنگی ، سیاسی و نظامی اصلیترین و مهمترین خواسته امروز و همه ی روزهای آینده ی مردم فهیم ما است .                

این مقاله ممکن است قسمت های تکمیلی داشته باشد . تا خدا چه خواهد .



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 85/5/31ساعت  8:14 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]