سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی
 

بسم الله الرحمن الرحیم

سجده ی شکر و جشن پیروزی

بسم الله الرحمن الرحیم . اذا جاء نصرالله و الفتح . و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا . فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا .

سرانجام بعد از سی و سه روز جنگ تحمیلی بر حزب الله لبنان ، رژیم یهودی تلمودی هالیودی اسرائیل شکست را پذیرفت و تن به آتش بس داد . اکنون فرزندان خمینی عزیز در پایان یک دوره ی پر از حماسه و افتخار سر بر سجده میگذارند و جشن پیروزی بر ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل را آغاز میکنند .  

پیروزی سربازان فداکار و مومن سید حسن نصرالله رهبر مقتدر و فرمانده ی فهیم حزب الله آنقدر عظیم و باشکوه است که تا مدتها نمیتوانیم دستاوردهای آن را بدرستی مورد ارزیابی و مداقه قرار دهیم . آنچه در زیر میآید مواردی چند از آن دستاوردهای فراوان است .

1) مقاومت آگاهانه ی رزمندگان مومن حزب الله ، واژه ی مرده ی پیروزی را یک بار دیگر احیاء نمود و برای نخستین بار لبخند سربلندی و افتخار را بر لبان مادران و پدران شهداء نشاند .

2) مقاومت قهرمانانه ی سربازان شجاع حزب الله ، افسانه شکست ناپذیری ارتش قدرتمند و بسیار مجهز رژیم خونریز یهودی تلمودی اسرائیل را شکست و همه ی تلاشهای شصت ساله ی رهبران یهودی را که با استفاده از شیوه ها و روشهای انحصاری سازمان روانشناسان یهودی ، جوی روانی ناشی از رعب و وحشت ملتهای عربی و اسلامی از هیمنه ی ارتش اسرائیل بوجود آورده بودند را در هم پیچید و به زباله دانی تاریخ فرستاد . 

3) مقاومت دلیرانه ی مجاهدان مخلص و با صفای حزب الله ، ادبیات ذلت و فرهنگ خواری و بردگی در مقابل آمریکا را به چالشی سخت کشاند ، که تبعات آن از هم اکنون دامن رژیم های مرعوب و وابسته به شیطان بزرگ را در بر گرفته است ، که دیر یا زود شاهد تغییرات اساسی در فهم و عمل آنان خواهیم بود .

4) مقاومت شجاعانه و در عین حال مظلومانه ی حزب الله ، بنابر تحلیل روزنامه ی آمریکایی کریستین ساینس مانیتور ناکارآمدی قدرت نظامی را اثبات نمود و ارزش ارتش به عنوان یک قدرت بازدارنده را از بین برد . 

5) مقاومت همراه با معرفت یاران جوان سید حسن نصرالله ، یهودیان تلمودی را وادار ساخت تا برای نخستین بار اعتقاداتشان را زیر پا گذارند . به اعتقاد آنان ، جنگ تا سر حد مرگ است . آنان بر اساس قاعده ی تلمودی یا ما ، یا آنها تصمیم داشتند هیچ آرمان و آرزویی برای هیچ غیر یهودی ای باقی نماند ولی مقاومت سی و سه روزه ی چند جوان مومن فداکار همه ی افکار آنان را بهم ریخت و در یک آشفتگی جمعی به توجیه اراجیف خود پرداختند . شیمون پرز معاون نخست وزیر رژیم یهودی تلمودی اسرائیل که همین چندی پیش جنگ با حزب الله را مسئله ی مرگ و زندگی میدانست و در آغاز جنگ گفته بود ، آنچنان ضربه ای به حزب الله خواهد زد که نصرالله هرگز نام پرز را فراموش نکند ، امروز از هزینه های سنگین جنگ برای اسرائیل سخن میگوید .

6) مقاومت حسین گونه و روحیه ی معنوی عاشقان شهادت ، اسرائیل را در طولانی ترین ، نابرابرترین و در آماده ترین جنگ همه ی عمر نامشروع اش به خاک مذلت نشاند . گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ی سانفرانسیسکو کرونیکل گویای همین مطلب است . گرالد اشتانبرگ پرفسور علوم سیاسی در دانشگاه بارایلان اسرائیل میگوید : در بین تمامی حملاتی که اسرائیل از سال 1948 به بعد داشته ، در حمله اخیر آماده تر از همیشه بود . تدارکات برای این حمله در ماه می 2000 شروع شد ، و در سال 2004 بررسی جزئیات این حمله آغاز گردید .

این جنگ محرم دیگری و تاسوعا و عاشورای دیگری بود که سید حسن نصرالله پرچمدار آن و جوانان لبیک یا حسین گوی لبنانی یاران باوفای آن بودند ، آنان بسیار فهیم و با درایت عمل کردند و فرمایش ولی فقیه مسلمین حضرت آیة الله خامنه ای حفظه الله که در جمع کثیری از جوانان ایرانی که در اعتراض به کنفرانس ننگین برلین تجمع کرده بودند ، فرمود : دشمنان تصمیم دارند کربلای دیگری برای ما درست کنند اما در این کربلای جدید امام حسین علیه السلام شهید نخواهد شد ، را بدرستی تفسیر و تبیین نمودند .            



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  دوشنبه 85/5/23ساعت  1:11 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]