سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انجمن تفکر مبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

انقطاع از ما سوی الله

تصویر _  ساپاته رو  _  نخست وزیر اسپانیا که در جریان کنفرانس سوسیالیست های جهان در جنوب اسپانیا روی شانه هایش به نشانه اعتراض به جنایات اسرائیل چفیه انداخته است ، در عین اینکه تحسین برانگیز و شجاعانه است ، مایه ی شرمساری و خجالت بعضی از عربان و مسلمان نمایان است که بخاطر تشر یک دوشیزه زشت و کریه با وقاحت و گستاخی ، مقاومت مظلومانه و حسین گونه ی فرزندان زهرای اطهر سلام الله علیها را ماجراجویی دانسته و آن را محکوم کرده اند .

آدمی چقدر احساس حقارت میکند وقتی میشنود ، مقامات وحشی اسرائیل با کیف و لذت تمام اعلام میکنند ، که محافل بین المللی و بعضی از کشور های عربی از حملات سبعانه رژیم یهودی تلمودی اسرائیل به لبنان و کشتار زنان و کودکان بی پناه حمایت میکنند .

خدایا

سید حسن نصرالله ارتش کلاسیک ندارد ، نیروی هوایی و دریایی ندارد ، راهی به زرادخانه و انبار تجهیزات فوق مدرن آمریکایی ها ندارد ، سهمی از ثروت و سرمایه ی  کارخانه داران عمده ی دنیا ندارد ، نفوذی در سازمان یهودی شده ی ملل متفق و شورای به اصطلاح امنیت و سازمان حقوق بشر و ... ندارد ، با این حال او از حکام مرعوب عرب نیز توقعی ندارد ، شمشیر هایشان را نمیخواهد ، حتی قلب هایشان را نمیخواهد ، او انقطاع از ما سوی الله را در جنگ و جهاد با یهود تا دندان مسلح معنی میکند

خدایا

وعده ی تو حق است _  ان تنصر الله ینصرکم  _ و ما به وعده ی حق تو ایمان داریم . نصرت تو را در هر آنچه که مقدر میفرمایی با همه ی وجودمان میپذیریم ، چه شهید شویم و چه بر دشمن فائق آییم .

خدایا

تو شاهد باش که علی خلیل اسماعیل دوست دارد در درد و رنج برادرهای رزمنده اش در جنوب لبنان شریک باشد ، مانند آنان در سنگر و در زیر بمباران هواپیما های دشمن شعار _  انما الحیاة عقیدة و جهاد _  را زمزمه کند . ترجیح میدهد کشته شود ، به سختی آزار ببیند اما شاهد قهقهه ی مستانه ی دشمن عنود نباشد .

تن کشته و گریه ی دوستان  

به از زنده و خنده ی دشمنان      



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 85/4/31ساعت  8:7 عصر  توسط علی خلیل اسماعیل 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کوفی و قساوت دل[2]
    کوفی و قساوت دل[1]
    برجام با یهود و گوساله سامری(11)
    برجام با یهود و گوساله سامری(10)
    برجام با یهود و گوساله سامری(9)
    برجام با یهود و گوساله سامری(8)
    برجام با یهود و گوساله سامری(7)
    برجام با یهود و گوساله سامری(6)
    برجام با یهود و گوساله سامری(5)
    برجام با یهود و گوساله سامری(4)
    برجام با یهود و گوساله سامری(3)
    برجام با یهود و گوساله سامری(2)
    برجام با یهود و گوساله سامری(1)
    برجام با یهود و ابو موسی اشعری
    برجام با یهود و روانشناسی اهل نفاق
    [عناوین آرشیوشده]